måndag 22 juni 2009

Elias bad mej göra följande inlägg


Elias favoritbild genom tiderna; Vulcano The Firemaker

3 kommentarer:

Anna sa...

Cool! Den där skulle jag vilja ha som plushaffisch. :)

Anonym sa...

plysch typ... :D

jenny sa...

Hmmm.... Ingen aning vem det är?

Kraaaaaam!