tisdag 21 februari 2012

Ska bara...måste hinna... Ska bara...måste hinna... Känner mej helt sönderstressad plus att jag inte räcker till för någon :/
Jag är fullt medveten om att detta är vardag för många, men som en vännen L så klokt sa: "Vi har alla OliKa livssituationer och olika "gränser" så det är olika från individ till individ." TaCk för de orden vännen, det känns iaf lite bättre <3
När jag slutar jobb ska jag och handla och fixa paket till födelsedagsbarnrb Magda, Natali & Roberto. Natali är klar, hon ska få en bok om hur man gör egna smycken + att jag gjort ett set med halsband & öronhänge i älsklingsfärgen rosa. Roberto sportar massor och önskar sej deospray så har varit på ÖB och köpt lite olika AXE till honom och till mamman i familjen blir det ngt hennes make garanterar kommer uppskatta;)) Om trekvart börjar kalaset i Häljarp och vi e drygt tjugo pers som kommer och då det bjuds på middag mm så slipper tänka på den biten ~ skönt! Elias vill inte med utan ska sova hos en kompis och Peps kan jag ta med mej så att han slipper vara ensam från kl.11 till nio-tio ikväll. Låt mej säga som såhär: han kommer älska all uppmärksamhet och allt gullande plus att han kommer vara helt slut när vi kommer hem och somna gitt i sängen. Som matte med andra ord;)
Ha de så gott!

Inga kommentarer: