fredag 29 augusti 2014

~ Home Sweet Home ~

Åter hemma för att fixa lite grejor men åkte såklart på ryggskott de Lux - igen *suck* så blev inte så mycket av det. Tur att jag har världens bästa son som hjälper mej med allehanda grejor även om det idag bara blev att vi lagade en god middag och slappade framför tv:n och tittar på "Criminal Minds" och "Law & Order: SVU"
När jag skulle åka hem från mamma innan idag så propsade hon på att jag skulle pröva hennes keps och lyckan i hennes ögon över hur "otroligt vacker & fin jag var i den och hur stolt hon var över att just jag var hennes dotter" gjorde att jag behöll den på och jag trivdes faktiskt riktigt bra i den:))
Åh vad jag Längtar Hem när jag är nånstans numera. Hem till sonen, till min lilla älskling Peps och till min/vår lägenhet, som senaste tiden har kommit att betyda så oändligt mkt mer än tidigare. 
Det är där jag finner ro, och hämtar o tankar ny kraft, styrka o energi.
♥️ Mitt hem är min borg ♥️

Inga kommentarer: