tisdag 2 december 2014

Två månader av saknad

Två månader (igår 1/12) har gått sedan du lämnade oss mamma och inte många minuter går utan att jag tänker på dej... 
När något händer vill jag ringa dej. När jag ska fråga något vill jag ringa dej. När jag behöver råd vill jag, BeHöveR jag ringa dej... Men det går inte och vetskapen att jag aldrig kommer att kunna ringa dej gör så in i h*lvetes ont mamma;-(  
Vad ska jag (vi) ta oss till utan dej??! Jag vill inte leva såhär, utan dej. Det känns som en bit av mej dog kl.12:50 den 1 oktober med dej....skulle ge världen för att få dej tillbaka ♥️

Hoppas du är smärtfri och att du o mormor vakar över oss ♥️
Juli 2013
Juli 2014
Aug/sep 2014
♥️ Älskad ~ Saknad ♥️

2 kommentarer:

paradiseva sa...

både Imse och Maj-Britt tittar till sina familjemedlemmar men framför allt är dom smärtfria.
puss o kram fr faster

Cissi sa...

Det är min största tröst; att mamma är smärtfri o tsm med mormor <3

PoK