måndag 14 december 2015

Sonen fyller myndig ♥️

Idag är det ingen vanlig dag för det är din 18-års dag!
Tänkt att det gått hela arton år sedan jag första gången höll dej i mina armar och från det ögonblicket visste jag att DU kom att vara den viktigaste personen i mitt liv<3 Nu är du 1,90nånting och strl 48 i skor, när du var liten trodde jag att jag alltid skulle älska att pussa dina små gosiga fötter...jomenvisst;))
Trots att det bara varit du och jag (senare halvan av din uppväxt) så är jag så stolt över den omtänksamma, godhjärtade, snälla och förnuftiga (ibland FöR förnuftig för resten av oss;)) kille du utvecklats till! *kärlek* 
Du vill så mycket och jag vet att du KaN om du bara lägger manken till:) 
Lycka till min son, älskar dej bojtajättedömassamycket ♥️
Igår firade vi dej med att morfar bjöd på en underbar e.m/kväll tillsammans med honom och B med att tura till Helsingör och äta julbord. Tack pappa!!♥️
Supermysigt:))



På väg hem efter en lyckad och mysig dag ♥️

Idag åt vi födelsedagsmiddag där vi tog 
våran sushi-oskuld;) 
Mycket gott tyckte vi båda två!

Älskar dej av hela mitt hjärta min son♥️
~ GraTTiS på 18-års dagen ~

Inga kommentarer: