onsdag 24 juni 2009

Elias hade en idé


Igår när vi var ute och gick sa han att han tyckte att jag på bloggen skulle ha "Veckans Bild" precis som jag har veckans sms, veckans kram mm i min söndagslista. Jättebra idé tyckte jag så nu har vi bestämt att vi varje vecka ska välja ut veckans BÄSTA och SÄMSTA bild:) Så igår började vi leka med kameran och efter att jag tagit kort på Elias så var det hans tur att ta på mej. Resultatet ser ni här och hans enda kommentar, fullt allvarlig, var:
-"Tycker du att det är konstigt att du inte får någon kille?!" Och när jag tittar närmare på resultatet så, Näe det tycker jag inte *asg*

2 kommentarer:

paradiseva sa...

Om Elias syftade på din vikt så kan väl ingen var smal som en lyktstolpe,för det ser ju hemsk ut
eller????(lyktstolpen så klart)

faster

Cissi sa...

Nä, han syftade såklart inte på vikten, så hemskt anselig anser jag inte sj att den är. Han menade att jag höll på å dinga mej med miner å så och såg rolig/knäpp ut.

Cissi