torsdag 1 mars 2012

En stor rosa kanin & en gosig vovve ♥

Ps. de är verkligen inte fördelaktiga de dära overallerna!! Haha;))


[Fotograf: Elias Johnson]**************************************************************************

I måndags hade jag en mysig dag med kusse & Marlon. När jag hämtade honom på dagis sprang han och kastade han sej i famnen på mej och skrek: -"Min Cissi!" Sånt gör mej så glad å varm i hjärtat ♥ Så i måndags fick jag alltså tankat kroppen med massa kärlek & må-bra-energi:) Sen fick jag en ny fin uppsättning stenar av kusse som är renade och redo att ge mej bl.a god sömn.

Ametist = Lugnande (lila) Bergskristall = Master kristall (Genomskinlig) Aventurin = Helande för hjärtat (Grön)

***************************************************************************

Har hamnat i en riktigt jobbig svacka med hemska skelettsmärtor i speciellt händer och armar. I tisdags så hade jag för första gången tänkt sjukanmäla mej och det hade jag gjort om det inte varit för att AF & Coordinator skulle komma till jobb kl. två och göra utvärdering. När kl vart över 4 hade de dock fortfarande inte kommit så jag och jag erkänna mej besegrad av värken och gå hem. Hur svårt hade det varit för dem att ringa återbud!?! *suck* Glad att jag har en så underbar & förstående chef iaf! Igår fick jag iaf tag på dem så det är ändrat och de kommer idag istl. Med andra ord så måste jag gå och göra mej presentabel (=klä & sminka mej.)

~ Hoppas ni får en underbar torsdag mina vänner ~

Inga kommentarer: