söndag 28 september 2014

Jag är så rädd så rädd...

Läser ur Bibeln och hoppas hon
hör mej 
♥️
 Samtalet man fasat för kom och åkte taxi hit nu inatt och sitter nu vid hennes sida och bara tanken på att inte få prata med henne igen, inte få höra hennes röst gör mej vettskrämd!! Paniken kryper och jag känner att jag vet inte om jag klarar detta...om jag är stark nog att leva utan henne, min bästa vän, min ledsagare och alldeles underbart knäppa mamma ♥️
#fuckcancer #hatardennajävlacancer #Minmanmaärenkämpe

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Cicci
Jag beklagar verkligen och kan inget mer än känna 😢 .

Styrke kram till familjen 😢🌷

paradiseva sa...

alla kanske inte vet det därför att ni inte är vänner på Facebook av en eller annan anledning. Därför skriver jag även här på din blogg så att man kan läsa vad du gjort.
Jag är otroligt stolt över dig. Det du har gjort för din mor under hennes sjukdom speciellt de sista 6 månaderna är helt otroligt. Du har varit så otroligt start och duktig så jag vet inte hur jag ska berätta det. Är tämligen säker på att Imse just nu nickar instämmande på detta och håller med till 100%.
kramizar faster

Cissi sa...

Tack faster...nu är hon i himlen o även om jag tror (vet) att hon ibland kunde bli galen på mej över att jag drev på och ville ha koll på att hon fick bästa möjliga vård så hoppas jag hon är precis lika tacksam<3
Tack för det fina avskedad vid bisättningen idag<3
Kramar