onsdag 22 oktober 2014

Här ska du ha din sista vila mamma

Nu har jag precis varit på kyrkogårdsförvaltningen på möte så nu är begravningsplats också ordnad, bara begravningen på fredag kvar. Jag både bävar för det å tycker det ska bli skönt. Upprepar mantrat "Var starkt, var stark" för mej själv och ber till hudarna att jag inte bryter samman, har ju en liten sak jag önskar genomföra där.

Platsen jag och brorsan kollat ut var tydligen ingen gravplats (såg dock ut så men var en hörna dom var mindre oxå) så valde en två gångar bak o när vi står hos henne har vi denna utsikt över fontänen. Kändes bara så rätt när jag stod där:) Kvarter 35 heter det tydligen...Hmm...tycker att det kunde haft något lite "finare" namn, typ asklunden eller något mindre bostadsområdesbenämning *skratt*

Så det är här du ska få vila mamma, hoppas du hade gillat platsen jag/vi valt ♥️ Du har solen lysandes på dej hela dagen precis som du älskade och fågelkvitter från fågelholken i trädet framför <3



1 kommentar:

paradiseva sa...

platsen ni har valt är jättebra och lät att hitta dig. Ska dit och placera en liten ängel som jag köpt. Din pappa min kära broder har borrat hål i botten och limmat dit en stålpinne. Ängeln kan jag sätta ner i jorden. Valde ingen stor ängeln som kanske skulle falla någon i ögonen och försvinna. Ser framemot många besök där. kramizar faster