onsdag 15 oktober 2014


Vad vore jag utan dej min älskade unge? Och min lilla bäbis Peps som håller mej sällskap, tröstar och delar min säng.
 ♥️ Ni är bäst - och sötast - i
 hela världen!! ♥️
Min Fuck Cancer-tattoo
Peps håller mej sällskap när jag kollar på ett av mina favvoprogram "Long Island Medium" innan det är dax att göra ett försök att sova för imorgon till frukost väntar finbesök med bäbis vilket innebär att jag ska få snusa bäbis = I LoVe!! 

Och sen bär det av till Lund och utvecklingssamtal, ofattbart att sonen går i 2:a ring!! Något som var skönt var att hans gymnasium NTI ligger ute på S:t Lars område där även Palliativa Enheten som mamma vårdades på ligger, så var nära för E att titta upp om han ville hälsa på mormor. 

Som här, bara två dagar innan hon gick bort, så kom Elias upp på lunchen och satt fyrtio minuter och höll hennes hand ♥️ Han hade smått kramp säger han, men hennes leende säger ALLT!! Finare än så blir det inte och sista gången hon var "vaken" ♥️ 

Bara en kvart efter hon somnat in på onsdagen kom han dit och jag, han och mamma/mormor fick en fin halvtimme för avsked tillsammans♥️

Inga kommentarer: