torsdag 26 februari 2015

Återigen sömnlös av saknad:(

Ligger här i sängen i fosterställnig och våndas inför fredagens begravning å att behöva ta förväl av den enda jag verkligen KuNDe vara ledsen hos/inför och släppa ut all min sorg hos...vem ska nu trösta mej, lyfta mej när benen viker o vara VÄRLDENS FINASTE LILLEBROR resten av livet? *ångest de-lux och hjärtat i tusen bitar*

Saknar honom såååå mycket redan...hur ska det bli sen..? Trodde ALDRIG det kunde göra såhär ONT!?! Både han o mamma e borta och det är ogripbart för mej att ta in;(

Min bakgrundsbild ♥️
Min bakgrundsbil, ett av mina favoritfoto på oss, riktiga snyggingar ju;) Fast så var bror min en riktig snygging och många vänner och bekanta hade ett myyycket gott öga till honom...hehe...hans leende smälte många kvinnohjärtan kan jag säga ♥️


Inga kommentarer: