torsdag 19 mars 2015

Torsdag & veckans födelsedagsgrisar ♥️

Vaknade och kändes som en bra dag, minus migränen/huevärken som envisas sen en vecka tillbaka, men vaknade inte i panik, ångest eller tårar iaf och det ska jag försöka ta tillvara på och hoppas att känslan sitter i resten av dagen:) 
Dessa dagar är sällsynta så passar på.
Började dagen med morgonmys med den bästa ♥️
Nu väntar Malmö i eftermiddag, göra mej fin med fransar & naglar inför resan, räknar dagarna nu, och sen möta upp den mamma köpte deras hund Inez av (som jag nu har omplacerat pga att pappa har inte tiden, eller intresset, att ge henne). Vi ska iaf ta en fika och bara snacka lite:) Håller tummarna för att det blir en BrA DaG!


Igår fyllde finaste Jenny, brorsans fästmö, år så firade henne på hennes 26-års dag med att hämta henne på jobb (brorsan mötte/hämtade alltid henne efter jobb och det är en av sakerna hon tyckt varit tufft när hon nu gick tillbaka till jobbet förra veckan att det är tomt utan han som möter henne så då tänkte jag att jag skulle möta upp/hämta henne. Det var ju inte han men likväl en Johnson o det näst bästa;)) Gick bort till Speaker's och tog lite gott att dricka (pappas order som oxå dök upp och gjorde oss sällskap en halvtimme) och sen firades hon med paket från svärfar, mej o Elias och hon blev jätteglad för dem, roligt att se:)) 
Det blev en hel del prat, mycket skratt men även saknaden efter, och minnen, efter både brorsan o mamma. Men tror brorsan hade varit glad över födelsedagen jag gav henne.

Grattis snäckan ♥️

Och i tisdags fyllde den här underbara donnan år:
GraTTiS på 40-års dagen hanni!! 
Älskar dej ♥️




Inga kommentarer: