lördag 14 februari 2015

R.I.P lillebror



För en vecka sedan lämnade vår älskade finaste bror, son, morbror, fästman, kusin, vän oss alldeles för tidigt i StoR SoRG, SaKnaD och FöRtvivLaN ;(
Du var inte bara min bror utan också min bästa vän och mitt stöd. Världens finaste kille, alltid så snygg o stilig och med ett hjärta av GuLD ♥️
Våran syskonrelation var så fin och vacker och vi var väldigt väldigt NÄRAn och jag känner mej halv..... 
Just nu måste jag försöka tänka på att andas, en minut, en timme, en dag i taget. Är fortfarande i chock och hela kroppen bara skriker: "NEJ NEJ NEEEEEEEJJJJJ!!!!" 
Jag gråter o gråter, får knappt luft emellanåt... På bara några månader har vår familj halverats och jag vet inte om jag kan stå för egen maskin längre...

Vila i frid och så får du, mamma och mormor ta hand om varandra så länge 

tills vi ses igen.
Saknar och Älskar dej för evigt och evigt!!


♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️

Inga kommentarer: