torsdag 5 februari 2015

Hälsade på mamma innan jag for ♥️

Innan jag åkte upp här var jag på graven och lade denna krans jag gjort själv och pratade lite med mamma. Saknaden är så STOR, PÅTAGLIG och gör såååå ONT!! Och nej, det är inte "lättare nu" som många undrar/frågar...tycker snarare det är tvärtom. Men vi är alla så olika och hanterar och bearbetar sorg olika och det är lika okej att gråta som att inte gråta, sorgen har många ansikten. 
Mammas grav.
Här är hon med min 
kusinson Marlon (Sarah son) 
våren -10 på mammas 55-års 
& min 35-års dag. 
Så mycket liv, glädje, lycka 
och kärlek i dem ♥️
Två av mina favoritfoto på
 mamma.
Jag och mamma på Gran Canaria -07
(Elias var också med, han tog fotot).
Älskad ~ Saknad

1 kommentar:

paradiseva sa...

ja Cissi det är fina bilder som du har publicerat och det gör mig glad att se. Inte visste vi då vad som skulle komma. Hon har sträckt ut sin hand och han har fattat den. Må dom vila i frid.

faster Eva