söndag 7 juni 2015

Det gör så ont att andas utan dej...

"Det gör så ont att andas utan dej! ♥️"
 löd texten till denna bild postad av brorsans flickvän.
Älskar detta fotot då man riktigt ser
hur mycket kärlek det är mellan dem ♥️
Brorsan var sååå förälskad i denna donna,
och vise versa, och de skulle ju
dela resten av livet tillsammans... 

Jag önskar jag kunde ge henne tröstande ord, men känner precis samma. Varje andetag gör ont, varje tanke o minne smärtar för mycket, känner mej inte hel längre...
Han är SÅÅÅÅ ÄLSKAD och SAKNAD♥️♥️ 
Och han saknar oss, även om jag inte tror att de på andra sidan lider lika mycket som oss eller att deras väntan på oss är lika lång och j*vlig som våran här nere. Men de tänker på oss och vakar över oss och en dag, massor av år framåt i tiden, så kommer vi att återförenas och då kommer det att kännas som det bara var igår han blev himmelns hjälte.

♥️  ♥️  ♥️  Mathias & Jenny  ♥️  ♥️  ♥️ 

Önskar jag var större stöd till henne, tänker på henne varje dag även om jag inte hör av mej lika ofta som jag önskar då jag lägger all kraft på att ta mej upp ur sängen och jag längtar tills jag en dag kan känna genuin glädje igen.

Ge mamma en stor kram och puss puss puss från mej!!

Inga kommentarer: