måndag 1 juni 2015

Morsdag idag och förra året

Idag bjöd pappa ner mej ochlilleman på Speaker's för att skämma bort oss med en underbar middag, dricka och dessert för att fira morsdag ♥️ 
Tack finaste pappa!! och tack för att jag har dej min bästa finaste son som jag älskar mer än livet själv:)


Fick en avisering från Fb att för ett år sedan lade jag upp detta. Minnena kommer över mej, tårarna rinner och klumpen i magen växer, för i år och alla andra år framöver så har jag ingen mamma att fira... Kan fira henne i tanke och det har jag såklart gjort och tänt ljus för henne, men det är det där fysiska som är så j*vla svårt att vara utan. Att inte kunna SE, HÖRA eller TA PÅ henne, eller brorsan;-(
"Firat en underbar morsdag, om än med blandade 
känslor. De enda två sakerna pengar inte kan 
köpa är kärlek och tid och om jag så varit rikast i världen 
hade jag inte kunnat köpa dej det jag helst av allt önskar; 
mer tid ♥️
Så jag ger dej min morgon, jag ger dej min dag och 
framförallt ~ JaG ger DeJ All MiN KäRleK mamma och OM 
det kunnat omvandlats i tid hade du levt tills vi båda suttit
 på ålderdomshemmet tillsammans och tjatat hål i huvudet på 
alla andra...hahaha;))
Love You,
din dotter ♥️"
Ljuset var med mej & pappa på Fuerteventura där jag tände det på kvällarna, på så sätt var de med oss i tanken där, och sedan är meningen att det skall sättas på graven när jag har gjort lite fint o stenen kommer ♥️



Inga kommentarer: