måndag 6 juli 2015

Gravsten på plats!

Idag kom gravstenen ÄnTliGeN på plats ♥️ så nu skall jag bara köpa marmorkross alt. något annat fint jag fastnar för och göra vid resten/runtom. 
Det är delade känslor, skönt att få stenen på plats men samtidigt jobbigt för jag påminns och det blir återigen så verkligt. Kör fortfarande med: "Tänker jag inte på det har det inte hänt...Som strutsen som kör huvudet i sanden ungefär och det är icke hållbart, vilket jag är fullt medveten om, men det gör FöR ont att tänka på... ♥️
Tomrummet till höger är för pappas namn, ja låååångt in i framtiden hoppas och önskar jag sannerligen! För hans egen del kan han likväl ligga på LSR som han säger;) men jag fick ha denna önskan ♥️

Och att det idag gått fem månader sedan brorsan lämnade oss känns ofattbart;(


Inga kommentarer: