måndag 15 augusti 2016

Hoppas du fått ro hanni<3

Tänk att det gått fem månader...månader av fruktansvärd sorg, smärta & oändlig saknad sedan du lämnade mej. Nog för att jag visste hur oerhört mycket du betydde för mej och mitt välmående men hade jag vetat att det skulle kännas såhär hade jag aldrig lämnat din sida😰 Synen av dej när jag hittade dej...det dåliga samvetet över att jag kom för sent för att rädda dej tillbaka till livet...smärtan att behöva meddela barnens pappa (som fick meddela barnen) och Lena gör så ont och minns det som igår. Förlåt gumman!<3
Varje andetag gör så fruktansvärt ont och tanken på att aldrig få skratta, gråta, sörja, prata med dej eller hålla om dej igen....så långt tänker jag inte, det är för smärtsamt. Överlever fortfarande genom att ta en dag i taget och med tiden kommer alla fantastiska & underbara minnen fylla mitt hjärta och tsm med dina underbara söner kvar i mitt liv kommer du att hållas vid liv precis så fin & vacker som jag minns dej♥️

Du var som en familjemedlem och vi har delat allt livet har att ge, glädje, första förälskelserna, motgångar, fest och uteliv, när vi träffade våra (ex)makar, våra barns födslar, stöttat varandra genom skilsmässor och alltid funnits bara ett samtal bort. Vi har varit varandras stora stöd i livet och vi skulle ju sitta på ålderdomshemmet tillsammans. Du var mitt stora stöd när mamma gick bort och sedan även brorsan, du är den som funnits med sedan Elias föddes och den jag delat oro och glädje med gällande honom på hans väg in i vuxenlivet... Men nu får jag lära mej att stå på egna ben och kommer sakna att inte ha någon att dela alla dessa fantastiska minnen med. Tack för att just JaG fick vara DiN vän, Du kommer för alltid ha en StoR del av mitt hjärta och jag ska hålla mitt löfte att hålla ett öga på dina pojkar och påminna dem om hur älskade de var/är♥️
Det underbara hjärtat är gjort av min vän Malin Eriksson som har Blomsterskapande av Malin Eriksson på Ven ~ så otroligt vackert!! Det var självklart att Peps skulle stå med då Tina fullkomligt älskade honom och vise versa♥️

Jag, hanni och David hennes yngsta son här hemma en myskväll i början av året.

Har iaf denna ständiga påminnelsen som vi gjorde förra sommaren<3 

Din bästis, din hanni💋

Inga kommentarer: