torsdag 4 augusti 2016

R.I.P morfar <3

När tfn ringde tidigt imorse visste jag direkt att det inte var ngt bra. Det var moster som sa att morfar hade somnat in och det var jag inte beredd på😰
Jag sa till honom nu senast att han får allt vänta iaf ett par tre år för orkar inte fler förluster (senaste halvåret har jag mist farfar, hanni/Tina och nu morfar och förra året dog mamma och brorsan) så det kom vi "överens om". Nu blev det inte så, men en tröst är att han somnande in precis som han önskade<3 och det känns skönt att jag och sonen var där senast härom veckan och att det sista jag då sa när jag kramade honom var -"Älskar dej".

Tack för allt du givit morfar! Efter 21 år har du äntligen fått återförenats med mormor. Och även med din dotter och ditt barnbarn♥️


All kärlek, 
ditt äldsta barnbarn och barnbarnsbarn♥️

Inga kommentarer: