fredag 10 oktober 2014

Blommor klara till begravningen

Min väninna Malin från Ven har varit här idag med sin söta lilla Isolde 14 månader o jag har nu valt blommor till begravningen<3 Känns bra det är en vän som gör det, hon vet vad vi gillar och det var även mammas önskan att just hon skulle göra dem. 
Jag fick även denna fina ljusstake o kort ~ TaCk ♥️
Självklart måste ju Peps åså bli som en bäbis när det bytas på Isolde...fjant;) och Isolde gillade att leka i min nya säng=)

Kolla gärna hennes sida:
http://www.blomsterdesignhven.se eller på FB https://sv-se.facebook.com/BlomsterskapandeAvMalinEriksson

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Finaste älskade mamma...saknar dej så fruktansvärt!! Magen svider av saknad och en bit av hjärtat saknas;-( Kan inte ta in att jag aldrig får se dej, röra dej, höra dej (även om man gnällt på att du hörts för mycket ibland *LeR*) krama dej, berätta hur mycket jag älskar dej! Tror varje morgon det bara var en mardröm. Men jag håller masken handla bra genom att skämta och vara mitt skojfriska jag. Men inombords gråter jag hela tiden och min EnDa tröst nu är att du slipper lida, du är ÄnTliGeN smärtfri♥️♥️♥️

Åter dax att gå och nanna men vill inte...tycker inte om att sova, eller rättar sagt; kan inte sova eller vila längre, kommer lixom inte till ro och de son känner mej vet att det är väääldigt olikt mej. Däremot är jag så fruktansvärt TröTT hela tiden. Att sova är skönt för att då inte tänka på det för en stund men verkligheten slår desto hårdare när jag vaknar... Men ska göra ett försök och se om jag kan somna utan tv:n på (jag som alltid ogillat att somna med tv:n på känner nu att det ger en form att trygghet o sällskap trots att sonen är några rum bort) och innan klockan är mitt i natten. Som sagt, gör ett nytt försök ikväll.

Inga kommentarer: