söndag 17 maj 2015

Saknar Er!!

De säger att det blir lättare med tiden, men det stämmer inte för det HaR InTe blivit lättare!! Var dag är en kamp och klarar inte titta på foto på honom, det gör alldeles för ont! Tänker jag på mamma och försöker bearbeta DeT så tänker jag automatiskt på brorsan o det klarar jag inte. Förstår inte hur jag ska kunna leva resten av livet utan min älskade, galnaste, finaste, fjantigaste, underbaraste, töntigaste, snyggaste o mest fantastiska lillebror i mitt liv... Att aldrig få känna honom krama mej hårt hårt, pussa mej tre ggr på kinderna, titta på mej med sina underbara blå ögon och höra honom säga att han älskar mej och att jag är världens bästa syrra *mitt hjärta är sönder*




Saknar dej så jag inte vet vart jag ska ta vägen brorsan!!


Detsamma gäller dej finaste mamma ♥️




1 kommentar:

Linda... sa...

Det gör så ont att läsa dina ord ... önskar jag kunde trolla, vrida tillbaka tiden så ni alla tre kunde valt en annan bättre väg i livet tillsammans för evigt ... att livet hade fått vara ljust ett tag till för er ♡ vet att det inte finns ord som tröstar men jag hoppas att de kn ge styrka att orka ta ett extra djupt andetag...